[qrpcat] No tens rotor? Imprimeix-lo!

Jordi Vidal eb3dva a gmail.com
dij jun 11 10:46:10 CEST 2015

Interessant.
De tota manera, la gracia de les impressores 3D serà que puguin treballar
amb metalls, o si més no amb productes prou resistents. Ara per ara,
treballen amb plàstics i no crec que aquestes "impressions" tinguin massa
força.

Anys enrere vaig treballar en una empresa amb fresadores de control numèric
(parlo de l'any 1990) i evidentment aquelles betustes màquines feien una
feina similar (en resultat) sobre metall. Avui dia aquestes fresadores ja
es deuen control·lar gairebé com a impressores

Jordi Vidal
E <http://www.altpirineu.org/>B3DVA

+34 622 526 926 -mòbil

El dia 11 de juny de 2015, 10:28, RAUL MARTINEZ PUEBLA <rmartinez a ub.edu>
ha escrit: