[qrpcat] Novetats a can EA3ERT

Joan Amigó joanamigo a gmail.com
dim mar 10 13:26:37 CET 2015

Enhorabona!!

Un treball excel·lent.

Cordials 73!
Joan

-----Mensaje original-----
De: Qrpcat [mailto:qrpcat-bounces a qrp.cat] En nombre de ea3ert a qrp.cat
Enviado el: martes, 10 de marzo de 2015 10:56
Para: qrpcat a qrp.cat
Asunto: [qrpcat] Novetats a can EA3ERT

Hola llista,

Per fí, avui he fet el primer contacte (EA3CA 40m LSB) amb el MST400.
Total només he trigat un any i mig a acabar-lo!

Sembla que tot funciona correctament: 6W de sortida i una bona modulació. Li he posat un atenuador de 10db en recepció que a la nit s'agraix mooolt. Està quasi acabat a falta del AGC pel qual estic esperant que m'arribi l'integrat SSM1266. Seguirem informant.

D'altra banda he incorporat a preu de saldo un venerable oscol.loscop de 200MHz d'ample de banda a l'arsenal del taller.

73's de Toni, EA3ERT