[qrpcat] Caixes d'alumini i altres webs

ea3ert a qrp.cat ea3ert a qrp.cat
dll nov 2 12:43:03 CET 2015

Hola llista,

He vist dues webs, una holandesa i l'altra italiana on tenen els
mateixos models de caixa d'alumini. La sèrie econòmica surt molt be de
preu i fan descompte per quantitat. El preu és el mateix a les dues
webs, varien els ports i el descompte per quantitat.

Itàlia http://www.modushop.biz/

Holanda http://www.eltim.eu/

D'altra banda dos canvis en botigues web:

1.- Torna a estar activa la web de Kanga Kits UK, que va estar caiguda
uns dies per problemes amb el seu proveïdor de hosting.
[http://www.kanga-products.co.uk/]

2.- Està inactiva Thiecom. Fa més d'un mes que vaig demanar un cable i
no tinc cap resposta als meus emails. Menys mal que era a
reemborsament i no he pagat res!

73's de Toni, EA3ERT