[qrpcat] KN-Electronic

Joan Ramon Amigó joanamigo a gmail.com
dis oct 17 07:25:40 CEST 2015

Bon dia Marià i companys,

Veritablement interessant aquesta web, tinc el problema de que no entenc l'alemany, però posant el traductor automàtic encara ho entenc prou bé, no és el meu cas al ser només SWL, però hi ha el kit del transceptor que expliques que es veu com un de comercial.

Moltes gràcies per la informació.
Cordials salutacions.
Joan

-----Mensaje original-----
De: Qrpcat [mailto:qrpcat-bounces a qrp.cat] En nombre de Mariano
Enviado el: viernes, 16 de octubre de 2015 23:30
Para: 'Llista QRP.CAT' <qrpcat a qrp.cat>
Asunto: [qrpcat] KN-Electronic

Hola Llista

He trobat aquesta pàgina web de l'empresa  KN-Electronic, on es troba un bon assortiment de kits d'equips de radi i mòduls molt interessant.
http://www.kne-shop.de/
Val la pena destacar un kit de transceptor 20/40/80 impressionant.
Jo no la coneixia i crec que és una bona troballa.
Salutacions

Marià Sarriera
EA3FFE

www.ham.cat