[qrpcat] Presentació

shekina1@orange.es shekina1 a orange.es
div set 25 09:32:33 CEST 2015

No veig el "jamon" per enlloc, HI HI

Enviat des del meu HTC

----- Reply message -----
De: "Sergi Coll i Síria" <sergi a nit.cat>
Per a: "Llista QRP.CAT" <qrpcat a qrp.cat>
Assumpte: [qrpcat]Presentació
Data: dv., set. 25, 2015 09:01

Bon dia Albert,

Molt interessant,

He trobat això a Amazon.

http://www.amazon.es/0-30mhz-generador-electr%C3%B3nica-pantalla-s%C3%ADntesis/dp/B011Y0DSXU/ref=sr_1_11?ie=UTF8&qid=1443164327&sr=8-11&keywords=AD9850

No em queda clar si la programació que porta et dona el SWR però suposo
que només caldria reprogramar l'arduino.

Penso que no està malament de costos el preu.

Salut.

A , ea3hsp escrigué: