[qrpcat] Programes de disseny

Joan Amigó joanamigo a gmail.com
div abr 1 13:46:25 CEST 2016

Gràcies per la informació Toni.

Cordials 73
Joan

-----Mensaje original-----
De: Qrpcat [mailto:qrpcat-bounces a qrp.cat] En nombre de ea3ert a qrp.cat
Enviado el: jueves, 31 de marzo de 2016 18:25
Para: qrpcat a qrp.cat
Asunto: [qrpcat] Programes de disseny

Hola llista,

Fa molt temps, quan vaig construir el meu MST-400, ja vaig parlar del programa Front Panel Designer. Ara que estic en un nou projecte (Bitx17) he descarregat la última versió amb l'alegria de descorbrir que hi ha versió per a windows i per a linux (abans calia utilitzar wine). No deixeu de fer-li una ullada [https://www.frontpanelexpress.com/downloads/front_panel_designer/]

Fulls de plàstic adhesiu per a impressora i Front Panel Designer és la combinació guanyadora per a fer equips atractius.

El segon programa és WinAtt
[http://www.marsport.org.uk/winatt/winatt.htm]. Aquest és una petita utilitat per windows que ens facilita la vida per calcular atenuadors.
No és cap novetat, de programes per fer aquest càlcul internet n'està ple, ja siguin fulls de càlcul, programes executables o aplicacions de mòbil. Per a mi la gràcia que té aquest és que simultàniament et dóna els valors calculats, les resistències estàndar més properes segons la sèrie que hàgis triat (10-5-1% de tolerància), i l'error que representen respecte del valor tèoric.

Feliços muntatges.

73's de Toni,EA3ERT