[qrpcat] Baluns i estacionàries (era: Primers passos en HF (20m))

Santi Sanyé santisanye a gmail.com
dic abr 20 17:34:56 CEST 2016

Bona tarda

He vist unes fotos d'una camiseta blanca que posa "El QRP dificil" i
www.qrp.cat.

Com es pot aconseguir una ?

EA3KX
Santi Sanyé

El dia 20 d’abril de 2016, 13:52, <ea3ert a qrp.cat> ha escrit: