[qrpcat] QRP amb 5V

ea3ert a qrp.cat ea3ert a qrp.cat
div jul 29 12:00:10 CEST 2016

Hola,

A 2016-07-28 17:26, EB3MA - Salva escrigué:
> Hola,
> Per la meva part, no tinc massa idea de diseny, però... creieu que
> seria possible un QRP a partir d'uns 5V amb 1A o 2.1A ??
> Amb un PowerBank de 10000mAh, per exemple.

És perfectament possible. La única dificultat la pots tenir en el pas
final segons la potència que vulguis obtenir.

D'altra banda, hi ha molts circuits per tensions de 12V i molt pocs per
5V i res impedeix fer-los, però en la meva opinió, potser fóra més fàcil
(i sobretot més versàtil) utilitzar un powerbank amb sortida
5-9-12-15-19 que n'hi ha molts al mercat. O bé una bateria de polímer de
líti de 3 cel.les (11,1V).

73's de Toni, EA3ERT