[qrpcat] Coses diverses

ea3ert a qrp.cat ea3ert a qrp.cat
dic jun 22 11:05:10 CEST 2016

Hola llista,

Sembla que estem tots pletats una mica ensopits.

Per la part que em toca, he estat molt atabalat amb feina i família. Tot
i així de Mercaham me'n vaig emportar dues coses bones: un transceptor
QRP per 6m (MFJ 9406) a molt bon preu i la satisfacció personal de veure
que quan hi han kits de muntatge barats i senzills la gent s'anima a
construïr coses.

Novetats a la web:

En Ashhar Farhan, VU2ESE (el creador del BITX) està entrant en el món de
la venda de semi-kits. A la seva web [http://www.hfsigs.com] ha posat a
la venda una pre-sèrie de plaques del Bitx40. De moment estan ja
esgotades i només ven a la India, però estigueu atents que hi hauran
novetats.

Aquests disseny de placa, a diferència de les d'en Sunil Lakhani, VU3SUA
[http://stores.ebay.com/FUSION-RADIO-VU3SUA], conté tot el transceptor
en una sola placa i es ven com un mòdul ja muntat. Només cal afegir
caixa, connectors i potenciòmetres per a funcionar.

73's de Toni, EA3ERT