[qrpcat] Consell sobre antenes HF

Joaquim Barrera ea3htp a gmail.com
dic mar 23 11:45:15 CET 2016

Hola a tothom,

Estic valorant fer el pas a HF, possiblement de la mà d'una Yaesu 450D,
però em fa patir l'antena.

Jo visc en un pis de lloguer, al qual no hi puc desplegar molta
infraestructura. És un primer amb una terrassa exterior de 3x3 metres.

Investigant per la xarxa he vist que hi ha un ventall d'antenes hf
portables, verticals, i d'alguna manera bastant compactes, com és el cas de
les monobandes següents :

http://www.locuradigital.com/antenas_hf/moviles/comet_antenna/comet_antenna.htm

Basat en la vostra experiència, què me'n podeu dir?

Què em recomaneu pel que fa a antenes hf que siguin de mida reduïda?

Creieu que hauria de posposar el pas a HF si no tinc la possibilitat de
muntar una bona antena?

Moltes gràcies per avançat, segur que els vostres comentaris són molt útils.

73.

EA3HTP