[qrpcat] Coses noves: kits i mòduls

ea3ert a qrp.cat ea3ert a qrp.cat
div oct 21 14:46:57 CEST 2016

Hola llista,

Uns deixo algunes novetats que m'han semblat interessants:

- Com ja vaig dir fa uns mesos, N'Ashhar Farhan, VU2ESE (el creador del
transceptor BITX) ha muntat una web on ven kits del seu disseny. Fins
ara no exportava i només venia a la India. Des d'ara ja es pot comprar
des de Catalunya el Bitx40. És una variació del seu disseny original
bitx20 per la banda de 40m i amb el rang dinàmic millorat. Es ven com
una placa JA MUNTADA amb components SMD. La placa fa 11,5x12,7mm i
juntament amb un VFO a DDS pot constituïr un transceptor realment petit.
No deixeu de visitar la seva web: [http://www.hfsigs.com/]

- Navegant per internet he trobat (per fí) una versió en anglès del
manual pel mòdul de freqüencímetre digital xinès que es ven a ebay.
N'hem parlat en d'altres ocasions: és més barat que comprar les peces!
[http://www.ebay.com/itm/PLJ-6LED-A-6bit-LED-Frequency-Counter-0-1-65MHz-Cymometer-Tester-Module-DC-8-15V-/182150580781?var=&hash=item2a69054a2d:m:mL-tnG7dv-UCu8ZIEDH9kyw]

- He descobert un parell de mòduls hibrids que no coneixia i que tenem
molt bona pinta: el DRA818V i el DRA818U. Són bàsicament un transceptor
de FM de 1W per VHF i UHF respectivament. Només afegint-hi un control
digital, amb arduino per exemple i un amplificador d'àudio tens un equip
de 2m o 432.

En Makis Katsouris, SV1AFN comercialitza una placa ja muntada amb el
mòdul, ampli d'audio i filtre passabaixsos, de manerea que només has de
fer el control digital i la caixa. [http://www.sv1afn.com/dra818.html]

A Hamshop [http://www.hamshop.cz] venen plaques buides o ja muntades
només amb el mòdul de transceptor.

Que trastegeu molt!

Toni, EA3ERT

Name: PLJ-8LED_Manual_Translation_EN.pdf
Type: application/pdf