[qrpcat] Freqüencímetre per 27MHz

Catlog soporte a catlog.net
dim set 6 21:34:53 CEST 2016

Hola,

Mira si et serveix aquest que anuncien en hamradio.

Salutacions

De: Qrpcat [mailto:qrpcat-bounces a qrp.cat] En nombre de Joan Tubau
Enviado el: martes 6 de septiembre de 2016 19:05
Para: Llista QRP.CAT <qrpcat a qrp.cat>
Asunto: [qrpcat] Freqüencímetre per 27MHz

Hola llista,

Abans de res, desitjo que passeu tots i totes un molt bon estiu!!

Tinc un problemet i és que vull comprar un freqüencímetre per CB com aquest :

https://www.bobscb.com/shop/product/1236/Galaxy-FC-347---6-Digit-Blue-LED-Display-Universal---For-Use-With-CBs-and-Amateur-Radios-Dimmer-Control-Frequency-Counter/

Però resulta que valen més els ports (65,90€) que l'aparell (55,95€), total : 121,85€, o sigui, la broma surt força cara!!

És un aparell que te l'avantatge que ja ve preparat per connectar a una emissora de 27 (en Toni li sonarà ja que en el seu moment me'l va aconsellar perquè ja porta l'Offset) i sé que funciona OK perquè ja el vaig connectar a una Super Star 360FM, encara que és ideal per les emissores que ja porten el connector per freqüencímetre tipus Galaxy (t'estalvies buscar on has de soldar els 5 cables que porta). Ara l'haig de muntar per un colega que m'ho ha demanat.

Es pot buscar per internet per la ref. FREQUENCY COUNTER FC347, però l'altre problema és que només es troba a EE.UU. i a dos llocs que el tenen a la seva botiga virtual no el venen a Europa i ni tan sols m'han contestat via e-mail.

Segur que sabreu d'alguna alternativa (no em serveixen els que només marquen en emissió), jo buscava aquest per assegurar el tret... De fet no fa pas gaire que algu de la llista parlava d'un freqüencímetre, per cert molt econòmic. O potser algú en sap d'algun per vendre?

Salutacions,

Joan EA3FRI