[qrpcat] Les meves antenes

ea3ert a qrp.cat ea3ert a qrp.cat
dim maig 9 12:17:10 CEST 2017

Hola llista,

Perdoneu que em tiri floretes a mi mateix però fa més d'un any que estic
liat amb la nova instal.lació d'antenes i finalment ja comença a
funcionar.

Lamentablement he descobert que alguna cosa ha passat que s'ha mort
l'indicador del rotor!! Però sempre serà menys greu que no tenir
antenes.

A les fotos, de dalt a baix: 7el. per 2m, 3el. per 6m, 2el per 12 i 17m
i 3el. per 10-15-20m. Encara manquen les de bandes baixes i una discone
de recepció.

I, per cert, aquesta nit a les 23h intervindré com a convidat al
programa Tercer Harmònic de RKB FM 106,9MHz o per internet a
http://radiokanalbarcelona.com

73's i bons DX.

Toni, EA3ERT

A non-text attachment was scrubbed...