[qrpcat] Fwd: Equipet 10m

Joan Tubau j_tubau a yahoo.es
dll jun 11 13:38:41 CEST 2018

 Toni, a la sortida del VCO segons l'esquema de la Cobra 148 GTL DX, crec que és el mateix que la Super Star (punt TP3, R84-L19 ) hi tinc 17.600MHz (RX, Mid, Ch.19, AM) quan segons el manual de servei hi hauria de tenir 16.490MHz. S'ajusta per L21 però aquesta bobina no l'he tocat... i seria un desajust molt gran.
Potser el problema estaria per aquí?