[qrpcat] Receptor SW per montar?

EA3ERT ea3ert a qrp.cat
dll jun 11 18:12:32 CEST 2018

Hola Salva,

Segur que hi ha munts de kits a internet. Per exemple a ebay pixies
(transceptor cw 40m) a preus ridículs.

Dels meus favorits està Walford Electronics. He muntat un parell de kits
anys enrere i són una delícia. Hi ha receptors senzillets però no són
tan barats com els xinesos [http://www.walfords.net/simple.htm]

RV3YF també té una sèrie de RX i TRX senzills però d'aquests no tinc
experiència directa [https://www.rv3yf.store/]

Una altra possibilitat pot ser anar cap a la FM musiquera ja que
obtindrà un producte que podrà utlitzar a diari. Hi ha un munt de kits
basats en el TDA7000 que funcionen molt bé (en tinc un) i són fàcils de
muntar. Per exemple:
[https://www.ebay.com/p/Basic-FM-Radio-Assembled-Circuit-Kit-88-108mhz-Tda7000-NXP-IC-4-5-9v-Fa707/2030862424?iid=140600132991]

Ja ens diràs com va.

73's de Toni, EA3ERT

El 11/06/18 a les 17:53, EB3MA - Salva ha escrit: