[qrpcat] Felicitats als Tonis! i 5 cèntims del merca Ham

Raul Martinez Puebla rmartinez a ub.edu
dij jun 14 10:08:51 CEST 2018

La meva aportació sobre el MercaHam 2018…

Aquest any ha estat fluix, molt fluix. Molt poques parades de professionals (diuen que es reserven per a la trobada de Madrid) i moltes parades buides al “mercadillo” de segona mà. En conseqüència, molts pocs equips i gairebé cap antena! Les parades que hi havia, tret de la del “xatarrero”, tenien quatre coses sense gaire interès. I els pocs equips que hi havien ens els vàrem firar nosaltres... Absències notables: “el portuguès”, que sempre porta un munt d’equips per vendre, i els de “Camión militar”, que sempre aporten color (caqui) al MercaHam.

No vaig estar gaire atent a les conferències, però em sembla que van fer-ne poques (anys abans, el soroll de la megafonia de les conferències se sentia a tot el pavelló i aquest cop no la vaig senti). La veritat és que no vaig mirar-me la llista de conferències, potser hi havia més de les que crec, però la impressió que em va donar és que no.

En resum, una mica decebedor, aquest darrer MercaHam. Així i tot, vaig sortir amb més equips que mai, però això té més a veure amb les ganes de comprar que amb la quantitat d’ofertes.

EA3HLF Raúl
De: Qrpcat <qrpcat-bounces a qrp.cat> En nombre de Joan Tubau
Enviado el: miércoles, 13 de junio de 2018 19:17
Para: Llista QRP.CAT <qrpcat a qrp.cat>
Asunto: [qrpcat] Felicitats als Tonis! i 5 cèntims del merca Ham

Felicitats al Toni EA3ERT i a tots els que avui és el vostre Sant.

Als que vàreu anar al Merca Ham què us va semblar? Si en voleu fer 5 cèntims...

Salut i gràcies

Joan EA3FRI

Aquest missatge, i els fitxers adjunts que hi pugui haver, pot contenir informació confidencial o protegida legalment i s’adreça exclusivament a la persona o entitat destinatària. Si no consteu com a destinatari final o no teniu l’encàrrec de rebre’l, no esteu autoritzat a llegir-lo, retenir-lo, modificar-lo, distribuir-lo, copiar-lo ni a revelar-ne el contingut. Si l’heu rebut per error, informeu-ne el remitent i elimineu del sistema tant el missatge com els fitxers adjunts que hi pugui haver.

Este mensaje, y los ficheros adjuntos que pueda incluir, puede contener información confidencial o legalmente protegida y está exclusivamente dirigido a la persona o entidad destinataria. Si usted no consta como destinatario final ni es la persona encargada de recibirlo, no está autorizado a leerlo, retenerlo, modificarlo, distribuirlo o copiarlo, ni a revelar su contenido. Si lo ha recibido por error, informe de ello al remitente y elimine del sistema tanto el mensaje como los ficheros adjuntos que pueda contener.

This email message and any attachments it carries may contain confidential or legally protected material and are intended solely for the individual or organization to whom they are addressed. If you are not the intended recipient of this message or the person responsible for processing it, then you are not authorized to read, save, modify, send, copy or disclose any part of it. If you have received the message by mistake, please inform the sender of this and eliminate the message and any attachments it carries from your account.
Un document HTML ha estat eliminat...