[qrpcat] Kits, kits, kits

EA3ERT ea3ert a qrp.cat
dis oct 13 00:27:03 CEST 2018

Hola llista,

Ja sabeu que una de les meves debilitats són els kits de transceptors.
Em sembla una bona manera d'introduïr a la autoconstrucció a aquells
aficionats amb menys coneixements o menys temps com per fer-s'ho tot
ells partint de zero.

D'una banda, acabo de comprar un kit de font d'alimentació 0-30V 3A (on
excepte el transformador i la caixa ve tot) pel rídicul preu de 4,25€
posat a casa! Molt menys del que m'hagués costat comprar els components
sols. (No és un trasceptor però no m'he pogut resistir a comentar-vos-ho.)

[https://www.ebay.es/itm/0-30V-2mA-3A-Adjustable-DC-Regulated-Power-Supply-DIY-Kit-Short-with-Protection/191958597377?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649]

En Hans G0UPL ha afegit un amplificador linial de 10W a la seva línia de
kits. [http://qrp-labs.com/linear.html] Encara que no compreu el kit val
la pena llegir el manual de muntatge. És un línial basat en IRF510 com
tants d'altres a la xarxa. La diferència és la linialitat en el guany
que ha aconseguit. La sortida és plana fins a 30MHz i amb pèrdua de
guany fins a 70MHz. La majoria de dissenys basats en aquests FETS perden
potència a partir de 15MHZ en amunt. Val la pena visitar la web. Hi ha
molts kits interessants a bon preu.

La companyia xinesa CR-Kits està d'ofertes. Mireu la seva gamma d'equips
CW i SSB. [http://crkits.com]

Seguint amb els mateixos equips,Larry N7RGW és un dels seus
distribuïdors als USA. Però Larry és molt més que això: a la seva web té
un transceptor derivat de la sèric CS i plaques i kits per VFO i filtres
multibanda per afegir-los al transceptor bàsic. El kit ALX bàsic surt
per 140$ més ports. Mireu la seva web [http://www.qrvtronics.com]

Continua evolucionant el uBITX de Ashar Farham (VU2ESE). La placa de
circuit ja va per la versió 4 i al grup de discusió s'han incorporat
diverses millores que en breu donaran origen a la versió 5 de la placa.
Aquest mòdul de transceptor multibanda ha anat passant d'un projecte
només per a hacker a acostar-se cada cop més a un producte comercial.
Quedeu avisats de que encara no ho és completament. Pel preu que costa
(130$) val la la pena experimentar [http://www.hfsignals.com]

Si us interessa el uBITX, no deixeu de visitar la pàgina oficiosa
[http://www.ubitx.net] de Mike Woods (ZL1AXG) qui va recullint
minuciosament tots les millores i invents relacionats amb el uBITX.

73's de Toni, EA3ERT