[qrpcat] Transceiver MST400

EA3ERT ea3ert a qrp.cat
dic nov 28 18:18:38 CET 2012

Hola gent,

> Con el frecuencimetro puedo leer la frecuencia del DDS generador, el
> oscilador de la placa BFO pero no del DDS de la placa del MST.
> Las lecturas estan fluctuando entre 180 y 190KHz, tanto si lo conecto al
> cirtuito como si no. Tendría que marcar 2,9MHz. Que diferencia puede haber
> entre los dos DDS?.

Molt breument ja que tinc feina: serà un problema d'impedàncies i nivell
de senyal. Compara el nivell de senyal que tens a la sortida del BFO i
dels dos DDS. Quan els freqüencímetres van curts de senyal acostumen a
fluctuar i a llegir de menys.

Prova a fer un petit amplificador per l'entrada del Frq.(un mosfet 2
resisitències i 2 condensadors) per a obtenir una alta impedància
d'entrada que no carregui el circuit en proves.

Quan tingui un moment seguirem.

73's de Toni