[qrpcat] MST 400 està viu!

ea3ert a qrp.cat ea3ert a qrp.cat
dll jun 17 12:15:04 CEST 2013

Hola llista,

Fa dies que em barallava amb el transmissor del MST400 sense
sortir-me'n. La part receptora va funcionar a la primera sense
problemes, però no hi havia manera d'obtenir potència de sortida,
malgrat que els transistors s'escalfaven de valent i hi havia força
consum de corrent. Vaig comprovar que no auto-oscil.lés, i no. Fins i
tot vaig demanar-li a l'EA3HOA que em passés les lectures de tensió del
seu per comparar. I les meves eren idièntiques fins a la centèssima de
volt! Quan ja estava desesperat, vaig canviar el vatímetre i... voilà
allà estava la potència! Era el XXXXXXX medidor d'estacionàries de 27
que en 40m no marcava res. Realment estava funcionant i el que fallava
eren les meves mesures.

Per cert, Josep Ma, he estat verificant l'encoder òptic i funciona
perfectament amb el dds del mst400.

Ara es tracta de posar-li caixa. Quan pugui enviaré fotos.