[qrpcat] Freqüencímetre per 27MHz

Joan Tubau j_tubau a yahoo.es
dij set 29 20:54:27 CEST 2016

Hola llista,Finalment ha arribat, en perfectes condicions i funciona correctament.La pega és que m'han cascat 28€ més a l'aduana de Madrid, gairebé tan com d' EE.UU a Espanya (i a més l'han retingut 4 dies). Un impost injustificable, doncs saben el valor del que va dins el paquet ja que ho posa a fora :(Salutacions i agraït per la vostra ajuda!
Joan EA3FRI