[qrpcat] Acoblador antena, distància de placa condensadors, millors dissenys, etc.

Miquel Bohigas miquelbohigas a yahoo.es
div des 7 14:31:56 CET 2018

 HolaÉs la primera vegada que intervinc.A bote pronto penso que 10W els aguantarà, però s'ha de provar, penso que també dependrà del nivell d'acoblament que hagi de fer l'aparell. Més enllà dels 10w em sembla delicat.Per altra banda, a la fira de ràdios antigues de Cardedéu sempre hi ha parades que venen variables de recepció bastant barats (al voltant de 10 / 15E) i alguns són d'aquells més grossos, on les plaques estan bastant separades.Miquel EA3HTV