[qrpcat] Freqüencímetre CB

ea3ert a qrp.cat ea3ert a qrp.cat
dic jul 24 10:32:24 CEST 2013

Hola de nou,

> I una nova millora a la meva precària estació, millor dit "apeadero".

D'això res. Les estacions de radioaficionat es valoren pels contactes
aconseguit no pels metres quadats de botons que hi ha al shack.

> Com vaig comentar, divendres passat em va arribar en perfectes
> condicions el freqüencímetre per la Super Star 360FM (que és com la
> Cobra 148GTL), a conseqüència de la idea d'en Toni.

Sóc com un dimoni temptador, he he.

> Ja l'he connectat i funciona OK, us passo l'esquema i unes fotos.
> Està fabricat a Malaysia i l'importador és francès. També es ven amb
> la ref. FC-347.

Felicitats!

> Almenys ara ja sé on sòc. Fins ara sempre havia d'anar amb la llista
> canals/freqüències i era molt molest sobretot per empaitar els
> pile-ups que s'anuncien al cluster.

I sempre estan situats en els "fortats" que hi ha en el selector de 40
canals. (Canals "fantasmes" al meu temps.)

Si vols fer la "pijeria" última, a Ken's Electronis
[http://www.kenselectronics.com/about/stockitems.htm] per internet venen
displays de canals de color blau. Canvia el display i la bombeta de
l'smeter per un led blau i l'equip i el freqüencímetre faran conjunt. Jo
ho vaig fer amb el meu. (Bé, de fet vaig canviar el display perquè tenia
fos un segment i ja posats el vaig demanar blau.)