[qrpcat] Rv: Freqüencímetre CB

Joan Tubau j_tubau a yahoo.es
dic jul 24 14:00:00 CEST 2013

----- Mensaje reenviado -----
De: Joan Tubau <j_tubau a yahoo.es>
Para: "ea3ert a qrp.cat" <ea3ert a qrp.cat>
Enviado: Miércoles 24 de julio de 2013 12:06
Asunto: Re: [qrpcat] Freqüencímetre CB

________________________________
 De: "ea3ert a qrp.cat" <ea3ert a qrp.cat>
Para: Joan Tubau <j_tubau a yahoo.es>; Llista QRP.CAT <qrpcat a qrp.cat>
Enviado: Miércoles 24 de julio de 2013 10:32

Hola de nou,

> I una nova millora a la meva precària estació, millor dit "apeadero".

D'això
 res. Les estacions de radioaficionat es valoren pels contactes aconseguit no pels metres quadats de botons que hi ha al shack.

> Com vaig comentar, divendres passat em va arribar en perfectes
> condicions el freqüencímetre per la Super Star 360FM (que és com la
> Cobra 148GTL), a conseqüència de la idea d'en Toni.

Sóc com un dimoni temptador, he he.

Bona pensada ! A hores d'ara encara estaria batallant amb el Promax de laboratori, que m'ha anat de conya per afinar el KFVI a la collonéssima...

> Ja l'he connectat i funciona OK, us passo l'esquema i unes fotos.
> Està fabricat a Malaysia i l'importador és francès. També es ven amb
> la ref. FC-347.

Felicitats!

No havia dit que pot treballar amb dues F.I. 10.695 i 7.800 (fent un pont intern per l'última). De moment no he notat que m'amorri cap senyal ni generi fressa ni portadores...

> Almenys ara ja sé on sòc. Fins ara sempre havia d'anar amb la llista
> canals/freqüències i era molt molest sobretot per empaitar els
> pile-ups que s'anuncien al cluster.

I sempre estan situats en els "fortats" que hi ha en el selector de 40 canals. (Canals "fantasmes" al meu temps.)

Sí, per això ja vaig fer la millora dels +10KHz per tenir cobertura continua

Si vols fer la "pijeria" última, a Ken's Electronis [http://www.kenselectronics.com/about/stockitems.htm] per internet venen displays de canals de color blau. Canvia el display i la bombeta de l'smeter per un led blau i l'equip i el freqüencímetre faran conjunt. Jo ho vaig fer amb el meu. (Bé, de fet vaig canviar el display perquè tenia fos un segment i ja posats el vaig demanar blau.)

Sí, ja ho vaig veure en aquella foto que vàres enviar del teu freqüencímetre.
És una web orgàsmica pels fans de la CB !!

Joan EA3FRI