[qrpcat] Primers passos en HF (20m)

EB3MA - Salva eb3ma a raf.cat
dim abr 19 13:46:14 CEST 2016

Hola,
M'estreno al grup... Salutacions a tothom.

Preguntes que tinc:
- cada braç es sencer o has fet 2-3-... trams (per braç)?
- a la foto on fixes els braços, potser es un efecte optic, sembla que
estan inclinats, estan horitzontals o fent una nica de V?
- quin diametre tenen els tubs?
- el calcul l'has fet amb cap programa? Quin?

Sorry per tanta pregunta.. Desconec moltes coses...

73, -salva- EB3MA
El dia 19/04/2016 11:38, <ea3ert a qrp.cat> va escriure: