[qrpcat] Muntatge kit

Joan Amigó joanamigo a gmail.com
dim jul 12 20:12:26 CEST 2016

Gràcies per la información Toni.

Salutacions.
Joan

-----Mensaje original-----
De: Qrpcat [mailto:qrpcat-bounces a qrp.cat] En nombre de ea3ert a qrp.cat
Enviado el: martes, 12 de julio de 2016 12:41
Para: Llista QRP.CAT <qrpcat a qrp.cat>
Asunto: Re: [qrpcat] Muntatge kit

Hola llista,

Com va el muntatge Jesús?

Mireu que m'acabo de firar aprofitant la baixada de la lliura esterlina amb el Brexit.

És un kit de filtre DSP de Cumbria
Designs[http://www.cumbriadesigns.co.uk/minifilter.htm]. A diferència d'altres filtres en kit analògics o DSP aquest té la particularitat d'oferir (a part de filtres estrets i notch) reducció de soroll. I té un preu i unes dimensions realment contingutdes que permeten incloure'l com a part d'un transceptor o bé posar-lo en una caixa independent.

Ara ja només queda que fena i família em permetin muntar-lo.

73's de Toni

A 2016-07-03 00:24, Jesús Reverte escrigué: