[qrpcat] Muntatge kit

Jesús Reverte ea3hvg a gmail.com
dim jul 26 20:29:01 CEST 2016

Hola Toni,

El muntatge va bé. M'ha quedat força curiós, i no sembla que hi hagi res
"espatllat", però no puc sintonitzar res.  A emetre encara no he provat.
Tinc un problema amb el DDS, però no puc provar-lo perque no tinc
instrumentació. Nomès tinc un tester que te molt poca resolució en mesura
de frequències, i m'estic mirant de fer un frequencímetre amb Arduino per
tal de poder comprobar els valors de freq. del BFO i de la sortija del DDS.

A veure si avenço i us dono bones noves...

Salut!