[qrpcat] Consell sobre antenes HF

shekina1 a orange.es shekina1 a orange.es
dic mar 23 13:43:23 CET 2016

Hola,
Si vols començar en HF i donades les teves condicions, jo faria canya de pescar telescòpica (10, 12 o 15 m) + sintonitzador d'antena (automàtic o manual)
Jo ho tinc així al meu jardí i va de "puturrú de fuà"
A més és barat i ràpidament desmuntable

73

Lluís, EA3WX

Enviado desde mi iPad