[qrpcat] Consell sobre antenes HF

Joan Tubau j_tubau a yahoo.es
dic mar 23 12:49:53 CET 2016

Hola Joaquim i a tots!
No sòc cap entès, però si disposes de poc espai i vols una antena discreta amb un rendiment acceptable en diverses bandes pot ser una bona opció una antena tipus Loop com aquesta :http://inac-radio.com/AH521?product_id=51

La que indiques és una antena de cotxe que necessita pla de terra (la planxa del cotxe), crec que seria totalment decepcionant.
Una altre opció discreta poden ser els fils llargs o dipols, però potser no tens gaire espai per desplegar-los.
A veure que et recomanen altres companys més entesos.
Salut i 73's de Joan EA3FRI