[qrpcat] Consell sobre antenes HF

Joaquim Barrera ea3htp a gmail.com
dic mar 30 12:29:56 CEST 2016

Bon dia a tothom,

En primer lloc mil gràcies per les respostes. Heu sigut de molta ajuda.

I per continuar, dir-vos que finalment m'animo a fer un dipol per la banda
de 20m. Com que no tinc arbres on poder-lo penjar, collaré un màstil a la
façana de la terrassa i hi penjaré dos braços de 5,5 metres cadascun, amb
un o dos tensors perquè no flexin massa. Tot el muntatge serà amb tubs de
PVC.
Algun consell de caire pràctic per a fer un dipol d'aquestes
característiques? Materials, anclatges, etc.

73!

El dia 24 de març de 2016, 10:20, <ea3ert a qrp.cat> ha escrit: