[qrpcat] Acoblador antena, distància de placa condensadors, millors dissenys, etc.

EA3ERT ea3ert a qrp.cat
dim des 18 23:41:25 CET 2018

Bona nit,

Respecte de la topologia de l'acoblador, la única que he utilitzat de
moment és la PI, amb els condensadors en paral.lel i la bobina en sèrie.

Si bé no és la que té una gamma d'acoblament més gran, per antenes
ressonants és suficient. Però la configuració PI té un gran avantatge
pel constructor domèstic: les armadures dels condensardos van a massa,
per tant no cal aillar-los. En d'altre topologies com la T, les
armadures i eixos van a potencial de RF.

Sigueu bons.

73's de Toni,EA3ERT

El 15/12/18 a les 0:59, Arnau Perelló ha escrit: