[qrpcat] Processadors de radiofreqüència

EA3ERT ea3ert a qrp.cat
dll oct 1 22:57:53 CEST 2018

Hola llista,

Hores d'ara els processadors de RF no estan gaire de moda degut a que
els equips de gamma mitjana-alta ja els incorporen de sèrie. Però els
equipets més populars per operacions en portable i/o qrp no (Yaesu 817,
857, 897, Icom 703, 706...) i la majoria de kits de construcció
domèstica tampoc.

Remenant per internet només n'he pogut trobar un de comercial que
actualment encara està a la venda el Ten-Tec 715
[https://www.tentec.com/?p=904].

D'altra banda hi ha el de KG4JJH. A la seva pàgina descriu tot el
projecte però em sembla que també el ven com un producte acabat o en kit
[http://www.kg4jjh.com/clipper.html]

De segona ma es poden trobar els fabricats als anys 70 per Drake, als 80
Datong i Daiwa, als 90 MFJ fabricava el MFJ-525B.

Idees??

73's de Toni, EA3ERT

El 1/10/18 a les 21:25, Josep Elias ha escrit: