[qrpcat] Radials per a vertical HF?

Julio Simon Deneufchâtel ea3fos a gmail.com
diu oct 21 22:02:18 CEST 2018

El problema d'una antena vertical, primrero es resol, en el cas d'una
Butternt, ajustndo l'o les bobines corresponents de cada banda, sent
preferible un pla de terra aperiódico perquè actuï com un mirall i nó com
un element ressonant perquè farà mé difícil l'ajust de les bobines.
Està bé posar a punt tot per quan vingui la Inspecció de Telecomunicacions
i tenir l'indicatiu oficialitzat i nó com caducat.