[qrpcat] QO-100

Arnau Perelló aperello a gmail.com
diu ago 4 12:39:41 CEST 2019

OK, aquí unes fotos.

L'armariet industrial conté el transverter.

No requereix cap equipament ni coneixements especials. N'hi ha prou
amb un multímetre, una crimpadora SMA, uns quants connectors i tres
matins d'estiu lliures.

Les primeres proves varen ser durant plena onada de calor i al migdia.
Lògicament està orientat cap al sud, de manera que la temperatura dins
de l'armariet era d'uns 50 graus C pel cap baix i les patinades eren
increïbles. (Afortunadament amb temperatura ambient per sota de 35
graus l'oscil·lador local és força estable).

Ara estic en procés de muntatge d'un OCXO de QRP Labs per donar una
referència  estable a l'LNB (recepció).

73 d'Arnau, EA3FNT