[qrpcat] QO-100

EA3ERT ea3ert a qrp.cat
dll ago 5 19:31:41 CEST 2019

Mola molt!!!

Per la deriva tèrmica posa-li porexpan enganxat a les paret de l'armari.
No és la solució però alguna cosa farà.

Ja has fet contactes? Suposo que en banda estreta. És un equip fantàstic
per fer demostracions per promocionar la radioafició. Els satèl.lits
encara enganxen a la població general.

Al Mercaham de Cerdanyola vaig veure que Astro-Radio importa un
conversor TX pel QO-100 [http://www.dxpatrol.pt/index.php/kits]

73's de Toni, EA3ERT

El 4/8/19 a les 12:39, Arnau Perelló via Qrpcat ha escrit: