[qrpcat] Merca-ham

ea3ert a qrp.cat ea3ert a qrp.cat
dic maig 15 13:47:47 CEST 2013

Hola llista,

M'auto-esmeno. Sembla que finalment si que podré ser al Merca-Ham de
Cerdanyola el dissabte al matí. No solament aixó sinó que com que
baixaré sense família ni obligacions si voleu podem muntar un dinar-qrp
(A la tarda he de tornar a pujar cap al Pallars a sentir la Carme
Forcadell, encara que això no ve al cas ara.)

Ja direu.

73's de Toni

> Por cierto: sobre la propuesta de Toni de ir al MercaHam de
> Cerdanyola, pues que me apunto.  A ver si hay más asistentes y nos
> vemos las caras en directo.

Per la meva part, aquesta proposta ja és vella. Quan la vaig fer tenia
el cap de setmana lliure. Ara mateix, el dia 7 a la nit encara he de ser
a Tremp en un acte de l'ANC. El 8 tenia un aniversari però han passat
coses i encara no se com anirà. No se encara la resta de programació del
cap de setmana però baixant dissabte al matí amb la família potser serà
difícil que arribi a l'obertura del Mercaham (que és quan hi han les
millors oportunitats) potser diumenge. Ho concretaré quan s'acosti la
data.